اعلام ممنوعیت صید آبزیان در آب های جاسک



صبح ساحل، اجتماعی _ برنامه زمان بندی  ممنوعیت صید برخی از گونه های آبزی و همچنین برخی از ادوات صید در ماه های خاص سال جاری در آبهای شهرستان جاسک از سوی رییس اداره شیلات این شهرستان اعلام شد.

عبدالله مسقطی با بیان اینکه صید هامور ماهیان از فروردین ماه سال جاری تا اردیبهشت ماه ممنوع بوده است اظهار داشت: این ممنوعیت برای حلوا سیاه و سفید و شوریده از اول اردیبهشت ماه تا پایان خرداد و برای میش ماهیان از 15 مرداد تا پایان  شهریور سال جاری در نظر گرفته شده است. وی گفت: از فروردین ماه سال جاری صید با  انواع تورهای میان آبی و صید در تمامی خورات این شهرستان ممنوع است و با متخلفین مطابق قانون برخورد می شود.

رییس اداره شیلات جاسک در ادامه بابیان اینکه صید به روش پر ساین تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارد، افزود:صید به روش گرگور تا اول شهرویر ماه و صید به روش پره نیز تا پایان شهریور ماه ممنوع است. عبدالله مسقطی در پایان با اشاره به مصوبه هیئت وزیران از ممنوعیت نصب موتورهای بنزینی دو زمانه در شناورهای صیادی خبر داد و تصریح کرد: از سال 1392 تغیر موتورهای بنزینی فقط با موتورهای دیزل قابل بررسی و انجام است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها